Bytardagar

Preliminärt planerad bytardag i höst är 23 oktober. Håll utkik för mer information.

Bytardagar i Brickebacken

Föreningen Trädet arrangerar bytardagar med barnartiklar två gånger om året.

Vill Du vara med och hjälpa till?

Du blir en del av vår härliga arbetsgemenskap, gör en fin insats för miljön och andra, erbjuds gott fika och mat när du jobbar samt får stora möjligheter att göra fina fynd till dina barn. Intresserad? Frågor? Kontakta oss på info@foreningen-tradet.se eller ring
019- 21 35 58/072-4543558

På bytardagen fyndas barnkläder (stl 40-170) och barnskor. Självklart är du välkommen att handla även om du själv inte lämnar in något till försäljning!

Du som vill sälja!

Alla som vill lämna in saker till bytardagen måste ha ett inlämningsnummer.
Det får du genom att ringa eller maila till
Föreningen Trädet.

OBS! Du får lämna in max 6 st papperskassar (höst– och vinterkläder stl 40-170).
Allt som lämnas in ska vara helt och rent!

Märk det du vill sälja med frys/maskeringstejp och skriv ditt nummer som du fått vid anmälan, ringa in numret och skriv storlek och pris
se ex. nedan:

Exempel på hur man märker sina plagg:

Se till att tejpen sitter ordentligt! Tvådelat samt skor och stövlar fästs ihop ordentligt.

Vi erbjuder 2 inlämningstillfällen samma vecka som bytardagen. Då kan ni som har ett inlämningsnummer lämna in det ni vill sälja; torsdag 17.00-19.00 samt fredag 10.00-17.00. Vid inlämningen får du ett kvitto på din inlämning. Detta kvitto är en värdehandling och du måste ha med dig ditt kvitto när du hämtar ut dina pengar samt ev. ej sålda varor. Det du inte fått sålt kan du som vill sortera ut själv på lördagen kl. 12.45-13.15. Dina pengar kan hämtas samtidigt eller måndag-fredag (kl. 8.00-21.00) nästkommande vecka. För att få ut dina pengar lämnar du in ditt kvitto som du fick vid inlämningen av kläder och saker.

OBS! Det gäller endast kontant betalning på våra bytardagar. OBS!

Vi har tyvärr inte möjlighet att ta kort eller swish.

10 % av det som sålts och även allt som inte hämtats går till välgörande ändamål
(framförallt till behövande i Lettland).

På grund av platsbrist är det inte tillåtet att ta med sig barnvagn in i försäljningslokalen. Vi erbjuder gratis bevakad barnvagnsgarderob i anslutning till försäljningen.