Sommarkul

Sommarkul 2021 är fullbokat och vi startar måndagen den 14 juni.

Programmet för veckorna är nu klart och kan läsas här nedan.
Vi vill uppmärksamma alla deltagare på att Gröna lund och Skara Sommarland numer är kontantfria. Vi har köpt in presentkort, laddat med 100 kr, som kan köpas av oss för 100 kr om barnen saknar eget betalkort. Presentkorten köps på plats hos oss på Föreningen Trädet senast fredagen den 11 juni kl 15.00.

Programmet finns som en .pdf fil här nedan.

Sommarkul 2021 program till barna

Sommarkul är dagkolloverksamhet som hålls under ett antal veckor på sommarlovet.
Kollot vänder sig till barn som slutat åk 3-6. Man kan anmäla sig att delta max två veckor. Under Sommarkul gör vi utflykter till olika resmål både nära och längre bort med en större resa varje vecka. Vi med mellanmål och lunch åt barnen varje dag.

Anmälan och mer information kommer att komma ut till alla barn via Brickebackens skola och Viktoriaskolan.

I år kommer Sommarkul att att hållas under veckorna 24-25 samt 31-32.

Programmet är lika för de båda perioderna, vecka 24 och vecka 31 är lika samt 25 och 32. Man kan välja att gå en eller två veckor och man väljer fritt över perioderna, ex v 24 + 32, 24-25. Dock får man inte välja två lika veckor (24+31 el. 25 +32).

Vi tillämpar  ”först till kvar” principen och anmälan går till så att man kommer till vår reception med betalning och önskar sin/sina veckor. Anmälan fortsätter löpande tills alla platser är fyllda.

Man kan även anmäla sig online via Örebro kommuns hemsida. Klicka  Här  för att komma till anmälan.

Frågor? Föreningen Trädet 019 21 35 58.